Eva Solo
"Eva Solo" — zīmola stāsts, misija un dizaina ikonas
Kas bija Eva? Zīmola vēsture
"Eva Solo" ir dāņiem piederošs ģimenes uzņēmums, ko pirms vairāk nekā 100 gadiem izveidoja Kais Rohde Fogs (Kai Rohde Fog). Uzņēmums tika nosaukts rīkotājdirektores Evas meitas vārdā, un tagad tas pieder ģimenes ceturtās paaudzes pārstāvim - Evas dēlam Janam Engelbrehtam (Jan Engelbrecht). Pirmā "Eva" dizaina klasika bija tā maizes un gaļas griešanas mašīna no 1952. gada, taču, uzņēmuma dizaineriem sekojot līdzi modernās mājas attīstībai, viņi drīz vien sāka nākt klajā ar virtuves rīkiem, kas bija paredzēti ne tikai, lai atvieglotu dzīvi virtuvē, bet arī bija pietiekami stilīgi, lai tos atstātu redzamus atvērtā plānojuma virtuvēs, kas kļuva populāras 1970. gados.
1997. gadā Eva laida klajā nelielu virtuves piederumu klāstu, kas kļuva ļoti populārs. Sortiments tika nosaukts"Eva Solo", jo tas sastāvēja no "solo" produktiem.Tie sasniedza tik lielus un ilgstošus panākumus, ka 2010. gadā viss uzņēmums tika pārdēvēts par "Eva Solo". Mūsdienās "Eva Solo", kura galvenais birojs atrodas netālu no Kopenhāgenas, Dānijā, ir pazīstams visā pasaulē ar savu produktu funkcionālo un kvalitatīvo dizainu.
"Eva Solo" misija un vērtības
Uzņēmuma mērķis ir piegādāt mājai emocionālus, kvalitatīvus un inovatīvus produktus – produktus, kas pauž klientu personību, tajā pašā laikā ir inovatīvi dizaina, funkcionalitātes un materiālu izvēles ziņā. Zīmola četras pamatvērtības ir: aizraušanās, integritāte, inovācijas un uzņēmējdarbības apķērība, un, runājot par klientu mājām, "Eva Solo" produktiem ir jāpadara viņu dzīve vieglāka un stilīgāka.
"Eva Solo" produkti – "Jā, bet…"
1949. gadā Eva laida klajā miltu šeikeri ar vāku, kas kalpoja arī kā citrusaugļu spiede. Šī dubultā funkcionalitāte bija jaunatklāta ideja, un to veicināja frāze "Jā, bet…". Jā! – Tas ir miltu šeikeris… bet tas ir arī citrusaugļu spiede! Šodien "Eva Solo" joprojām izstrādā, lai uzlabotu modernās mājas un atvieglotu dzīvi, maksimāli izmantojot katru produktu, lai tie būtu ne tikai skaisti un izturīgi, bet arī funkcionāli.
Uzņēmuma katalogā ir iekļauti produkti ne tikai virtuvei, bet arī ēdamistabai, viesistabai, vannas istabai un dārzam, un to veido trīs zīmoli: "Eva Solo" (ikdienas produkti mājām ar produktu kategorijām: gatavošanai, pasniegšanai, dzīvošanai un āram), "Eva Trio" (trauki ēdienu gatavošanai, virtuves piederumi un porcelāns, kas atspoguļo profesionālu kvalitāti mājās) un "Eva" (produktu sērija cepšanai un gatavošanai cepeškrāsnī: mīksts silikons veidnēm maizei un kūkām, cepešpannām un maizes veidnēm ar nepiedegošu SLIP-LET® pārklājumu).
"Eva Solo" dizaineri un dizaina ikonas
Gadu gaitā uzņēmums izveidoja ciešas darba attiecības ar vadošajiem dizaineriem un amatniekiem. Viens no ievērojamākajiem dizaineriem "Eva Solo" vēsturē bija Tools dizaineru duets, kuru vadīja Klauss Džensens (Claus Jensen) un Henriks Holbeks (Henrik Holbæk), kuri izstrādāja katru produktu 15 gadus.
70. gadu beigās uzņēmums sadarbojās ar slaveno dizaineru Ole Palsbiju (Ole Palsby), kurš izstrādāja izcilāko katlu un pannu sēriju, kas tagad veido zīmolu "Eva Trio". Šie produkti ir pazīstami ar savu atšķirīgo dizainu, spēju sajaukt un pieskaņot, to profesionālo kvalitāti un to, ka kastroļus var sakraut.
"Eva Solo" ir strādājusi arī ar Tomasu Pedersenu (Thomas Pedersen) un dizaina studiju ARDE — vienu no Skandināvijas vadošajiem mēbeļu dizaina ekspertiem.
Gadu gaitā zīmols "Eva Solo" ir saņēmis vairāk nekā 200 starptautisku dizaina balvu, tostarp iF Product Design Awards, Good Design Awards, Red Dot Design Awards un Designpreis. Populārākie produkti no "Eva Solo" klāsta ir:
- "Eva Solo" ledusskapja karafes (ar aizsardzību pret pilēšanu);
- tējas un amp; kafijas produkti;
- Legio Nova sērija - trauku un cepšanas trauku kolekcija;
- putnu barotavas.