Peugeot
"Peugeot" - vislabākajai garšai jūsu virtuvē
"Peugeot" sāls un piparu dzirnaviņas, kafijas dzirnaviņas un garšvielu dzirnaviņas ir iecienījuši gan gardēži, gan lieliski pavāri. Tās ir kļuvušas par galda piederumu ikonām, un tās ir patīkami lietot. Tām ir specifisks gluds un elegants dizains, tās ir slavenas ar savu kvalitāti un neiznīcināmajiem materiāliem, no kuriem tās ir izgatavotas, to formu un krāsu diapazonu un mūža garantiju.
Stāsts par gaumi - "Peugeot" zīmola vēsture
Tas sākās 1810. gadā, kad"Peugeot" brāļi — Žans Pjērs (Jean Pierre) un Žans Frederiks (Jean Frédéric) — pārveidoja no saviem dzirnaviņu senčiem mantotās dzirnaviņas par tērauda dzirnaviņām. 1840. gadā viņi izgatavoja pirmās kafijas dzirnaviņas (vēlāk sauktas par "parasto modeli"), bet 1850. gadā uz asmeņiem pirmo reizi parādījās "Lauva uz bultiņas" - simbols, kas ir "Peugeot" zīmola logotipā. Tas simbolizē "Peugeot" piederumu īpašības - zobiņu izturību, asmeņu elastību un ātru, efektīvu griešanu, un tā tika oficiāli reģistrēta kā preču zīme 1858. gadā.
1874. gadā iznāca pats pirmais "Peugeot" galda piparu dzirnaviņu modelis — Z modelis, kas ir vispopulārākais un tāpēc tiek ražots arī mūsdienās! Sākotnēji tas tika ražots vienkāršā baltā porcelānā, vēlāk no sudrabota metāla, bakelīta un koka. 1879. gadā katalogam tika pievienots Y modelis (pirmais, kas tika izmantots ar galvu uz leju, ar mehānismu, kas paslēpts galvā), un 1881. gadā sekoja X, A un C modeļi.
Auberge un Paris – īsta "Peugeot" kolekcijas klasika
1956. gadā tika izgatavota īsta klasika - Auberge modelis, kas joprojām ir "Peugeot" kolekcijā, iespējams, ir visatpazīstamākais "Peugeot" dizains, kas ir pamanīts vislabākajos restorānos visā pasaulē. Patiesībā... ir vienas sāls un piparu dzirnaviņas, kas popularitātes ziņā var konkurēt ar Auberge modeli – un tās ir1987. gada Paris modelis, viens no simboliskākajiem modeļiem, kas tiek piedāvāts nekrāsota vai lakota koka veidā, izgatavots plašā krāsu un izmēru klāstā no 10 līdz 110 cm! Jūs to vienkārši nevarat palaist garām!
Taču divas "Peugeot" kolekcijas zvaigznes nav vienīgie dizaini, ar kuriem zīmols ir slavens. 1997. gadā tika piedāvātas pirmās elektriskās piparu un sāls dzirnaviņas, un 2004. gadā "Peugeot" patentēja u'Select sistēmu, kas ļauj regulēt maluma smalkumu, kas ļauj iegūt tieši vēlamo smalkumu (ar sešām iespējām pipariem un trīs sālim).
"Peugeot" holistiskai ēdināšanas pieredzei
"Peugeot" rūpējas ne tikai par jūsu pasniegtā ēdiena garšu, bet arī par jūsu galda izskatu. Slavenais trauku dizainers Tomass Bastide (Thomas Bastide) 2006. gadā radīja Java dzirnaviņas ar izgrieztu rievu dizainu ģeniālai optiskai ilūzijai. 2011. gadā "Peugeot" nolēma apvienot tradīcijas ar jaunām tehnoloģijām, radot Elis Sense elektriskās dzirnaviņas, kuras var darbināt ar vienkāršu rokas pieskārienu un kuras apgaismo gaismas diodes (LED).
Papildus sāls un piparu dzirnaviņām "Peugeot" piedāvā dzirnaviņas dažādu veidu garšvielām un sēklām (tostarp čili pārslām, linsēklām un slapjo jūras sāli), kafijas dzirnaviņas, vīna piederumus un pat traukus cepšanai.
Lieliska garša un kvalitāte - "Peugeot" garantija
"Peugeot" manuālajiem slīpēšanas mehānismiem ir mūža garantija, bet elektriskajām dzirnaviņām - 5 gadu garantija. Šīs garantijas neattiecas uz normālu nodilumu, nejaušiem bojājumiem vai jebkādu dzirnaviņu izmantošanu neatbilstoši to mērķim.